Nuvema Uitvaartverzekeringen “prima keus”

Bij Uitvaartvereniging Twijzel streven we er naar om elke uitvaart zo goed mogelijk uit te voeren. Een juiste uitvoering van de persoonlijke wensen van de overledene, de wensen van de nabestaanden en de regionale gebruiken en tradities zijn hierbij erg belangrijk.

De uitvaartkosten worden voornamelijk bepaald door de uitvaartwensen maar ook door het lokale prijsniveau. Een uitvaart in Friesland verloopt en kost nu eenmaal niet hetzelfde als in Amsterdam.

Wij onderkennen het belang dat de consument heeft om een passende voorziening te treffen voor de uitvaart. Een uitvaartverzekering kan daarom interessant zijn om de kosten van een uitvaart te dekken.

Lokale prijzen

Om deze doelstelling te bereiken geeft Uitvaartvereniging Twijzel jaarlijks de lokale prijzen van Twijzel en omgeving door aan uitvaartverzekeraar Nuvema. Voor mensen uit de regio Twijzel worden de uitvaartverzekeringen van Nuvema dan ook gebaseerd op deze prijzen. Hierdoor kan een opmaat gemaakte uitvaartverzekering worden aangeboden die aansluit bij de persoonlijke wensen én de lokale kosten.

Uitvaartverzekeringen

Bij Nuvema kunt u de premie voor uw uitvaartverzekering berekenen. De Consumentenbond adviseerde in haar gids te letten op zaken als de looptijd, soort uitvaartverzekering, keuzevrijheid van uitvaartverzorger en de te betalen premie. De natura uitvaartverzekering van http://www.nuvema.nl/sites/nuvema.nl/files/images/NV-stempel-web_0.jpg" alt="Nuvema uitvaartverzekering prima keus volgens Consumentenbond" width="151" height="150" border="0">

Bekijk ook de informatiepagina over onze uitvaartvereniging op de website van Nuvema.