Uitvaarten in Twijzel en omstreken

bode

Onze bode Jolanda Dam staat voor u klaar bij overlijden van uw dierbare. De bode regelt de gehele uitvaart naar de wens van de overledene en/of de nabestaanden.

Bij een melding van overlijden kunt u contact opnemen met

Jolanda Dam    06 123 38 648

Dag en nacht bereikbaar

Welkom

Welkom bij uitvaartvereniging Twijzel te Twijzel.  Wij geven u via deze site informatie over onze vereniging.  Mocht u nog vragen hebben over onze vereniging dan kunt u via het “contactformulier” uw vraag (vragen) naar ons toesturen.  Indien u meer wilt kunt u gerust contact met ons opnemen.

Onze vereniging is opgericht in 1911, voor die tijd werden de buren ingeschakeld. Uiteraard zijn wij ook met de tijd meegegaan, toch blijft steeds voorop staan de familie in moeilijke tijden terzijde te staan en hen zoveel mogelijk te helpen. Bij een sterfgeval kan onze vereniging erop toe zien dat er geen misbruik gemaakt wordt van de kwetsbaarheid van de achterblijvende.

Vertrouwd, transparant en dichtbij

Bij een sterfgeval

Voor het aanmelden van een sterfgeval kunt u contact opnemen met onze bode

Jolanda Dam

Persoonlijke wensen

Wilt u zelf de regie houden over uw eigen uitvaart? Of geeft het u een rustig gevoel als uw uitvaart alvast geregeld is?

Maak dan een afspraak met onze uitvaartverzorgster Jolanda Dam.

Samen met haar spreekt u de uitvaart door en legt u uw wensen bij overlijden vast.

Algemene ledenvergadering

De algemene ledenvergadering heeft plaatsgevonden op maandag 17 april 2023.

Binnenkort leest u hier de datum van de algemene ledenvergadering van 2024.

Begraafplaats Damwedze

De hervormde kerk uit Twijzel draagt zorg voor de begraafplaats aan de Damwedze te Twijzel.

De uitvaartvereniging heeft geen verdere binding met de begraafplaats.

Voor informatie over de begraafplaats kunt u contact opnemen met de beheerder namens de Hervormde kerk dhr. G. Holwerda. Hij is bereikbaar op het nummer: 0511-442588.

Contactformulier